oncontextmenu="return false"

Icco 21 sep

När jag  hämtade in Icco bestämde jag mig för att rida barbacka, men ändrade mig efter en stund. Tyckte jag satt knas, det blev fuktigt och pälsen gick igenom ridbyxerna. Slutade med att jag tog in honom och sadlade.
 
Jag böjde igenom honom i båda varven, kollade så han lyssnade på mig genom att göra halter och öka skritten. Han är väldigt stel, men det är betydligt mycket bättre nu än förra gången jag red. Jag travade en liten bit i varje varv, slutade med att han gick upp i galopp, jag fattade inte ens galopp. Pigg ponny vare ja! haha, men han är söt ändå. <3 
 
Nu i veckan kommer även " en dag i stallet" - video. 

Kommentarer

Vilken fin bild! Kul med video. :D

Härlig bild :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: