oncontextmenu="return false"

Tips: Ryttareliten

 
Välkommen in i en tidigare sluten värld. En värld där hästar kan kosta uppåt 40 miljoner, ibland mer, och där ryttarna får vara beredda att offra något på sin väg mottoppen. En värld där män och kvinnor tävlar på lika villkor, där äkta par balanserar familjeliv med att vara varandras största stöd och samtidigt sina värsta rivaler. I den här världen kan minsta lilla detalj vara skillnaden mellan framgång och ett misslyckande. Möt de gifta paren Lisen och Peder, Charlotte och Rasmus samt brödraparet Daniel och Alexander och få en unik inblick i vad som krävs för att nå toppen och bli en del av ryttareliten.
Tisdagar klockan 20:00 på svt1. 
Källa: http://www.svt.se/ryttareliten/se-program/

Kommentarer

tack detsamma fina du!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: