oncontextmenu="return false"

Presentation - Maxis

 
Nu tänkte jag göra en liten presentation av Maxis. Hans fullständiga namn är Miss Emmis Atlas, men jag kallar honom Maxis. Han är född 30/7-2013 och uppfödaren är Emelie. Förra året i november tog jag över honom, när jag fick honom var han inte alls hanterad någonting, i början tyckte jag det kände helt omöjligt att tama honom, eftersom han var såpass reseverad av sig. Aldrig känt så med någon av mina hamstrar, men Maxis var verkligen svår att förstå sig på. Men med lite träning blev det bättre. Det är nu på senaste tiden som jag verkligen lärt känna honom. Jag vet hur han funkar, vad han gillar osv. 
 
I sättet är han som skrev väldigt reserverad för andra personer, men annars är han verkligen världens finaste hamster. Så lugn och social. Han har det där lilla extra charmet i sig. Han kan verkligen charma vem som helst. Han älskar verkligen mat, den försvinner alltid direkt när man gett honom mat.
Något ni undrar om honom, då är det bara att fråga! :D
 
 

Kommentarer

Åh vad söt han är! :)

SV: Underbart mysiga är vad dom är! :)

Åh vad söT!

Ha en fin lördag, kram ♥

ÅÅÅÅH SÅÅÅ SÖÖT!! smälter, såå himla söt!!

Goding!

Åh så söt och kul att få läsa :D

Så söt :) Ha en fortsatt trevlig helg :)

Söta bilder! :)
kram

Naw vad söt! :D

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: