oncontextmenu="return false"

Inspo #1

Bilder från We♥it

Kommentarer

Hejsan! :)
Nu är vinnaren uppe i Veckans Blogg. Kika in och var jättegärna med igen.
http://sannawidman.se/2014/march/veckans-vinnare-ny-omgang-3.html#comment

Ha en bra Söndag!
kram

Härlig inspo :)

snyggt!

Fina bilder!

Vilket bra inspo! :)

Gillar inspon :) jag gör gärna bloglovin byte med dig ^_^

We<3It är en grym sida, man blir så full av inspiration när man scrollar runt där :) Och godisbilden fick min inre tjockis att dansa, hehe.
---
En blogg om fransk romantik och inredning, om livet i Göteborg och i ett hus på Orust, om att orka resa efter våldtäkt.
Men framförallt om att våga L E V A!

Härlig inspiration :)

bloglovin byte? :D eller länkbyte?

Fint collage :)

Fina bilder! :D

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: