oncontextmenu="return false"

sunrise

  

 

 


Kommentarer

sv: tack :) Och det där var en väldigt vacker soluppgång :)

Åh vad fint! :D

Fin bild :)

Vackert :)

Fin bild :D

Riktigt fin bild!

SV: Tack så hemskt mycket :)
Kram

Sv: Men eller hur, jag väljer vem jag gillar. Och om folk tycker att jag inte borde det, så är det inte deras problem. Jag gör precis som jag vill bara! :)

Sv: Nej men precis. Och jag har fått såå himla mycket skit under åren som Belieber, både i skolan & via sociala medier. Men det påverkar inte mig, tycker bara att det är gulligt när folk som ''inte bryr sig'' lägger ner så himla mycket tid på att hata:')

vilken fin bild :D

Sv: Men eller hur, alla i världen tycker inte lika. Om jag gillar Justin, får folk bara ta & acceptera det ;)

Hej!
Nu har veckans blogg dragit igång och jag skulle verkligen bli superglad om du ville vara med!
Ju fler gånger du kommenterar att du är med desto större chans har du att vinna :)
Som sagt, delta gärna för visst vore det roligt med lite nya läsare?
Inlägget: http://mirramarika.blogg.se/2014/january/veckans-blogg-2.html#comment
Ha det bra :)

åh vilken vacker soluppgång!

-vad roligt att du tycker det ändå <3 Men antagligen försvinner jag nog inte ändå, för jag har fått ny energi helt plötsligt då jag satte in de nya headern haha.. :) jag ska försöka få min blogg till en bra blogg igen :)

sv: Men åh, tack ska du ha :)

så fin bild:)

åh så fint! :)

Jätte fin bild!

Så vackert!

Så vackert!

Jättefin bild! :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: