oncontextmenu="return false"

Tips: Frozen.

I lördagskväll kollade jag på filmen Frozen.Musiken på var riktigt bra och filmen också. En film jag verkligen rekomenderar till er disney-älskare! 
 
Filmen handlar om prinsessan Anna som ger sig ut på en magisk resa tillsammans med bergsmannen Kristoffer och hans ren Sven för att hitta hennes syster, Snödrottningen Elsa. Elsa förvisade sig själv till bergen efter att hennes gömda krafter uppenbarade sig under hennes kröningsceremoni, och nu måste Anna hitta Elsa för att rädda kungariket Arendal från en förbannelse om evig vinter.
Text & bild från google. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Superbra film :)

åh vill se den!

Den verkar vara super! Måste se den :D

Sv: hihi jaa det var verkligen superkul! :D

såg också den för någon dag sedan, riktigt bra :D

Den verkar så mysig, måste verkligen se den. :)

Sv: tack (:

Ska nog ta och se denna film snart! Verkar så jäkla kul när man ser trailern! :D

Hejsan! Ville bara kika in och berätta att vinnarna i veckans muffins är publicerade. Jag ber om ursäkt för att det dröjt lite, men nu är de i alla fall publicerade, så kika in och se om det blev just Du! :)

Länk : http://babustylee.webblogg.se/2014/february/vinnarna-av-veckans-muffins-1.html#comment

Och så vill jag säga tack för att du deltog och hoppas du deltar i nästa tävling! :)

Den vill jag faktiskt se :D har du bytt design? riktigt fin i så fall!

måååste se den snart! :o

Nu ligger veckans muffins uppe ta ett span vet ja

Sv: hihi ja får göra det :D

Alla skriver verkligen om denna, och bara positivt! Vill se!

borde nog se den!!:D

åh, vill också se den! Älskar Disneyfilmer!

Såg den igår, och faktiskt... Jag tycker den var rätt dålig! xD Inte dålig, men inte bre heller haha..

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: