oncontextmenu="return false"

Hur gick det med mitt nyårslöfte 2014?

Detta året var mitt nyårslöfte att inte äta godis, få i mig mer vitaminer/mineraler och träna/röra på mig mer. Så i sin helhet kan man säga att jag skulle ta hand om mig själv mer. Jag personligen tycker jag klarat det finfint med träning och godislöfte. Godislöftet var inte några problem, då jag haft det tidigare och är inte så mycket för godis. Men däremot att få i mig mer vitaminer och mineraler var lite svårare. 
 
Men 2015 gör jag ett nytt försök med träningen och kosten. För nu jädrar ska jag klara av det! 
 
 

Kommentarer

Åh va fin du är!!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: