oncontextmenu="return false"

Ska jag?

 

Kommentarer

ja visst var dom.
allt bra med dig idag`?
kram

Svar: sv: Det är bra med mig, själv då?:)kram
beccashammies.blogg.se

Skulle vara kul att se t.ex. room tour, vardagssminkning, hur en vanlig dag kan se ut för dig, hauls osv :) mycket sådant som många andra gör! :D

sv ja det är en mysig årstid :)

Älskar att göra små kortfilmer, typ en sommardag osv. Prova det vet ja ;)
Svar: Haha ja, skönt att röra på sig i alla fall!

yesss det tycker jag!!

Sv: hihi jaa visst är den!! :')

Tusen tack för dina åsikter! ♡
Tack detsamma. :)

Hihi, ja jag hade gärna velat ha olsen-systrarnas garderober <3

sv: Ja, hehe, det verkar vara det vanliga ;) Tycker att allt som har med träning att göra verkar kul :D

Svar; Tack :D Mäh vilken buse..kanske vill ha tyget å de, att bädda med ist :P :(

Vore superkul med videos! Det uppskattas alltid :)

Hahah sicken buse..asså dessa små djur, jadu..vad kan jag säga hahaha :D Btw, var med i min tävling då blir jag mega glad :D du kan vinka en länkning i bloggen om du kommer med ett bra namnförslag :D http://fames.se/epicblonde/hjalp-mig-och-vinn-en-lankning/

Sv: ja, det är den verkligen!

Tack detsamma :)

Videos är kul att se!
Svar: Ja, det är verkligen en fin och viktig låt :)

visa dina djur :) outfitsbilder, tips m.m
fin blogg :)

Vad bra att det började fungera igen!

Super sööt liten hamster!! :D

Vill tipsa dig om en jättebillig och bra onlineshop med superdupersnygga kläder och skor.
Har skrivit om shoppingsidan på min blogg och länk till shoppen finns i blogginlägget in och kolla vettja ♥

--> http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=57855&beid=2717880

Nu har du chansen att vinna ett super fint linne på min blogg, in och kika!! :) kram linnsees.forme.se/2014/augusti/tavling.html

ja, superkul med videos! filma vad du vill, men knas e ju allmänt roligt ;)

Träning är ju alltid kul :)

Sv: Alltid!
Då tycker jag du borde göra det ;)
Kram

jaa filmer är alltid kul! :D
sv; åh ja de är det verkligen :')

Åh det låter asnice! :D du kan väl börja med ett inlägg där du bara presenterar dig själv. Typ när du fyller år. Hur många syskon du har ... osv. Vad du vill bli då du blir äldre o sånt ^^

kul med film ju :D

ja börja filma igen! :D

sv: ja det var det också:)

Tycker du ska börja filma, super kul att kolla på videos!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: