oncontextmenu="return false"

Ang parningen med Maxis.

Min lilla fis har vart iväg på parning sedan i onsdags. Men i måndags fick jag ett samtal från uppfödaren att han blivit biten av honan.. hon tyckte inte det var så farligt. Men jag tyckte personligen att hon skulle boka tid hos veterinären, så det blev det. Imorse var hon där och det var värre än vad jag trodde. Han hade skadat ögonlockskanten. Jag stod mellan två val. Antingen ögondroppar, då skulle han inte bli helt återställd. Eller operation då det kommer bli bättre. Jag har hört från andra att smådjur inte fixar narkotikan, men vetrinären sa inte att det var någon fara, det är precis som med oss människor och andra djur. pratade med mina föräldrar och beslutet operation. Idag klockan 13 operades han och mår nu bra. Han ska få ögondroppar i 10 dagar och hoppas sedan på att han verkligen blir bättre! min lilla plutt ♥



Kommentarer

Ååh stackarn :( hoppas han blir bättre!

Nej men gud, stackarn!!
Skönt att han klarade operationen iallafall, hoppas nu att det läker fint!

Stackars liten.. hoppas allt blir bra med honom!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: