oncontextmenu="return false"

4 plugg tips.

 
- Sätt dig på en bra plats!
Det kan oftast vara lättare att plugga på en bra plats, som tex i soffan eller kanske i ett biblioteket. När du väljer plats, välj en plats där det är lugnt och bekvämnt. 
 
- Lyssna på musik.
Jag är den personen som alltid lyssnar på musik när jag pluggar. Jag tycker man kommer in i pluggandet mycket bättre och stänger av allt runt omkring sig. 
 
-  Stäng av facebook/skype och mobilen.
Oftast när man pluggar så kan mobilen störa en, folk som smsar eller ringer. Facebook/skype kan också störa en. Jag brukar oftast tänka på att stänga av facebook och lägga undan mobilen, eller åtminstonde stänga av ljudet och vibrationen. 
 
- Ta pauser. 
Detta är nog bland det viktigaste. Du måste ha pauser när du ska plugga till ett prov, sitt inte och repetera  igenom texter, frågor etc i flera timmar. Sitt i ca 40 minuter och ta sedan 10 minuter paus,  ta tex en promenad och hämta luft. Eller gör något annat, bara du får annat och tänka på än det du pluggar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Vilka bra tips. Jag blir alltid jättedistraherad av min dator och mobil så jag gör bäst i att stänga av och lägga undan dom haha

Svar: tack desamma:)

Det är bara bra :)
Händer?

Det är bara bra :)
Händer?

Superbra tips :D

Vilka bra tips!

Vilka bra tips!

Superbra tips! Precis vad jag behöver nu. Ska ta en paus för att lyssna lite på musik- har begreppstenta i början av veckan o även om de kanske inte ser mycket ut tycker jag det är svårt. Tusen tack! Ha en fin söndag !

Såna här uppskattas! :)
Sv: idag ska jag bara ta det lugnt

Superbra tips där! :D

Bra tips :)

Jättebra tips! Ska verkligen testa dem :)

bra tips!

Kollar på hawaii five :)
har du sätt den serien?

Bra tips! Det där med pauser är det viktigaste, jag kan inte plugga mer än MAX en timme jag lär mig typ inget om jag sitter i flera timmar :(
sv: jaa verkligen! :D

Jätte bra tips :D !!

Bra tips :)
Kram

Bra tips! Blir alltid distraherad när ja pluggar av tex mobilen, haha! Kram

riktigt bra tips! :)

Nu är vinnaren i Veckans Blogg utsedd. Kika in på bloggen och titta om du vann. Om inte så finns det en ny chans redan nu. Lycka till :)

Ja jag har haft en jäkla bra söndag faktiskt fått mycket gjort :D

bra tips :)

sv; jaa gör det, så gott hihi :)

bra tips :)

Svar:
Ja, det var det verkligen :)

Ha en fin kväll, kram

sv: jaha! vem är din favorit då? :)

Bra tips!

Hehe Jaa! :D ska du göra nå roligt inför veckan då?:D

Ja. Eller nu har det smält bort. :D
Allt bra denna dag?

Ja elin är faktiskt riktigt bra! :)

Haft en bra helg?

Bra tips, själv kan jag dock inte plugga med musik på :-) kram

Bra tips! Gillar det med pauser.

sv;
Åh schyst, tack snälla :D

allt bra? :)

Hej, lust att göra bloglovinbyte? :)

Svar: Visst kanvi det. Säg till när du följer mig + nmr. Så gör jag detsamma :)
beccashammies.blogg.se

Bra tips

Bra tips

Bra tips

Bra tips

Bra tips

Bra tips

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: