oncontextmenu="return false"

Friiiiiiday.

Herrejissös.. Fredag redan, veckan har verkligen gått riktigt fort.Haft en väldigt jobbig vecka. Mycket som hänt, och mitt humör har väl inte riktigt varit på topp i skolan. 
Nu i helgen ska jag bara ta det lungt, imorgon ska jag dock på kalas hos min farbror. Känner verkligen inte för det, men det är väl bara att bita ihop och vara glad! Börjar även bli lite förkyld, men som tur är det påsklov snart. Jag går bara tre dagar nästa vecka, två riktiga skoldagar sedan på onsdag har vi påskrace och då går vi halva dagen. Så härligt med lov, men känns som vi nyss hade lov! 
 

Kommentarer

Söt! :)

-härligt! :) några planer för helgen? :)

fin bild

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: