oncontextmenu="return false"

Från min Instagram.


Kommentarer

Nu är vinnarna av veckans blogg uppe på bloggen, klicka in och kolla om det var du som vann och var gärna med igen!:)
http://matildajjansson.webblogg.se/2013/march/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

sv; Det har jag. du med? :)

bloglovinbyte? :)

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

-självklart gör jag bara ärliga byten! :) Blev numemer 41! Vilket blev du? :)

sv: jadå allt e najs sj? :D

Riktigt fin blogg tjejen ;)

Kram

fina

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: