oncontextmenu="return false"

Känns overkligt.

För en vecka sedan hade vi betygsamtal, för snart två veckor sedan fick jag vet mitt betyg i engelska. Jag har kämpat för mitt betyg i engelska, allting har hängt på det. - hela mitt val till gymnasiet. 
Jag fick minst ett godkänd i alla ämnen, även engelskan. Känns så förbannat härligt med ett godkänt i engelska, så länge jag kämpat för det, men sista terminen i nian, då blir jag godkänd. 
 
Så sjukt tacksam för jag hade mina  vänner som sagt åt mig att fortsätta lämna in uppgifter, tänka posetivt. Utan dem runt omkring mig, tror jag faktiskt inte jag skulle fixat ett godkänd i engelska.
Det känns som himla overkligt att jag går ur nian. Jag lämnar kunskapsskolan, alla mina vänner och alla lärare. EFter sommarlovet ska jag inte tillbaka, för efter sommaren hoppas jag att jag sätter min fot på Ljud och bild skolan med inriktning foto & film. Det är där jag vill ha min tre år på gymnasiet, inte på något jädra barn och fritidsprogram på almåsskolan. 
 

Kommentarer

Åh vad skönt :D
sv: toppen :D
kram

vad kul! grattis :) hade också jätte svårt med engelskan innan jag flyttade utomlands :)

sv: okej, det kan också vara jätte skönt ibland :)

grattis!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: