oncontextmenu="return false"

Feeett diss!

 
Den här gruppen på facebook " we love blogging" får en riktigt stor tumme ner. Jag gillar inte upplägget Alexandra har, bland annat att en regel är att lägga till tio vänner för att få vara med i gruppen, okej jag förstår att hon vill få den större. Men allvarligt? Alla har väl inte tio vänner på facebook som vill vara med i den gruppen. Alla andra regler förstår jag, men inte den med att lägga till tio vänner. Hon kommer bara förlora medlemar genom det sättet, riktigt dåligt! 
Vad tycker ni om denna gruppen? Någon som är med i den?

Kommentarer

Svar: Trevligt! Jag ska faktiskt iväg på klassresa! :)

-aha okej :)

jag gick ur, väldigt jobbig grupp :( Är du med i den? <3

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: