oncontextmenu="return false"

Näst sistadagen på lovet.

 
Näst sista lovdagen då, ge mig några veckor lov till, tack!
Har haft utvecklingsamtal idag, för sista gången i grundskolan. Våran webbsökare är öppen för valmöjlighet. Vågar inte riktigt logga in och välja. ooooomg, känns så konstigt.. Efter mitt utvecklingsamtal stack jag iväg och simtränade. Så sjukt gött efter man tränat. Ska iväg på morgonträning imorgon. Tills vidare ska jag simträna 1-2 gånger i veckan + lite promenader/joggingrundor. Endast för att öka min kondis och för min höft efter det som hänt. (:

Kommentarer

sv: Okej! :)
Näe, ingenting.. hahah :)

Jättebra, har du också börjat skolan idag?

Vad bra att du kommer igång igen :)

Allt bra? =)

sv: haha, askul ;)

Haft en bra dag?

Allt bra?

sv. Jag vet inte vad jag ska göra i morgon, själv då?

Hej! I det här inlägget har jag lagt ut mina bästa bilder från året:http://mariapalm.blogg.se/2012/december/mina-bilder-2012.html#comment och nu undrar jag vilken du tycker är bäst och finast? Det skulle betyda så sjukt mycket om du svarade på den frågan! :)

Såg att du inte tyckte om reklam egentligen, men det här kanske är ett bra sätt? ;)

Nu är vinnaren av tävlingen utsedd! Kolla om det blev du :D kram!

sv; wow :O de ba bra!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: