oncontextmenu="return false"

Mina julklappar 2012

Högtalare från mina föräldrar. Väldigt bra ljud i den för att vara så liten. + Bluetooth i den, så man kan bara koppla den till telefonen utan att ha massa sladdar! 
 
Ett jätte fint armband från teneriffa som jag fick av Kerstin. 
 
Raggsockar från mina kusiner. Mening att jag ska ha dem när jag rider för jag kan inte rida i min vinterstövlar då jag fasnar med foten i stigbyggeln och kan gå riktigt illa isf..
 
Pannband som också är från mina kusiner. Tänkt att ha till stallet. 
 
 
Grå luvtröja från mina föräldrar. 
 
Svarta jeans från mina föräldrar
 
 
Reflexskärm av mina föräldrar. Tog inte ut den , då jag inte kan få ner den igen. 
Sedan fick jag lite annat smått. Presentkort, pengar  osv :) 
 
 

Kommentarer

Sv: Perfekt :)

sv: Jag har inga planer alls för kvällen. dudå? :)

Du måste ju ta ut reflexskärmen nån gång, haha ;) Men ta ut den och öva på att fälla ihop den några gånger så lär du dig snabbt!! :)

Nu är vinnarna av "Veckans blogg" för vecka 2 dragna. Två stycken awesome bloggar vann en länkning och jag tyckar att du ska kolla vilka de var (kanske var det du..?) i inlägget som du hittar här: http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-v-23-2.html

När du ändå är inne på min blogg så kan du ju passa på att lämna en kommentar om vad just DU skulle vilja se för önskeinlägg i detta inlägg: http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/o-som-i-onskerubrik-2.html

Varma kramar, Amanda

Härliga Julklappar! :D

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: