oncontextmenu="return false"

Rest in peace.



9 år sedan du lämnade oss. saknar dig. <3

Kommentarer

haft en bra helg?

Låter inte kul. Vad shoppade du för fint?

- Japp min helg har varit bra, din då? :)

Aww..

Planer inför veckan?

sv: absolut! :D min helg har varit grym!
hur har din varit?

hej! jadå allt är bra :) hur är det med dej då? :)
kram

ja det har jag. du då? :)

Svar: visst gör det! :) Min helg har varit bra, hur har din helg varit? kram :)

Svar: Visst är det! :) Jag har haft en bra helg, hur har din helg varit? kram :)

SV: Kan skriva vad sidan med skalen hette, så håll utkik på bloggen! :)

inte vad jag vet riktigt :D

själv?
kram

SV: Träna, plugga, vänner ja ungefär samma ;)
Hur har din vecka varit då?

- Awesome! Jodå allt är bara bra, själv? :)

Åh saknar min farfar med <33 Lite mer än ett år sen nu :'(

sv: Tack fina du!
Har haft en jättebra helg :) själv då?

sv: Verkligen :( men tror att dem är på en magisk plats ^^ <3

Åh va bra ^^
Allt är jättebra med mig, skönt att ha jobbat å få va ledig 2 dagar nu ^^. Har du några planer för veckan?

sv: Låter nice :)
Ledigt nu först då, då blir det chill, bio typ och sen blir det jobb och på fredag ska jag på ett Sims 3 event i Stockholm :D sen jobb på lördag i helgen.

roligt :) hehe ksk inte skola men det andra :)

kram

Naaaw.. <3

SV: Yees min helg har varit najs, din? ^^
kraaam!

Hej! Vad fin blogg!
Ställ gärna några frågor till frågestunden och kommentera lite andra inlägg. Hade varit supersnällt!
Kram!

Vad är awesome :) haha :)

Kraam

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: