oncontextmenu="return false"

Fyra bloggtips som gör det intressantare att läsa.

 
 
 
- Uppdatera ofta, men inte för ofta. 
När du uppdaterar din blogg, skriv inte bara ett kort inlägg på kanske en rad. Det är bara tråkigt att läsa. Skriv om något intressant, som du tycker om eller är roligt att läsa om. Eller du kanske tycker om en låt jätte mycket, dela den! Du kan göra samma sak med en bild du tagit som du gillar mycket. 
 
- Minst en bild i varje inlägg!
Det jag personligen tycker är kul, det är när det är en bild eller flera bilder i ett inlägget. Finns det en intressant bild, blir det oftast så att man vill läsa inlägget. Sålänge inlägget inte är som en roman, alltså väldigt mycket text. Så läser jag oftast inläggen. 
 
- Varierande inlägg.
Jag tycker inte om att bara läsa ett inlägg där det står vad man gjort under dagen. Det är väldigt långtråkigt. Ibland kan det vara kul med vardags inlägg, om man gjort något intressant och kul som man vill dela med sig av. Variera din blogg med roliga och intressant inlägg, det du intresserar dig av! 
 
- Renskrivning. 
Det finns väldigt många bloggar jag vart inne på och läst, som absolut inte skrivit helt rent. Använt sig av slang och förkortningar man oftast inte vet vad dem förkortas av. Vissa förkortningar är okej. Jag tycker också att man ska skriva ordentligt, använda sig av punkt, komma etc. Så mycket roligare att läsa om bloggaren skriver ordentligt. Jag vet att jag ibland inte är så jätte bra på det. Men träning ger färdighet! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Hej! Jo det är allt bra med mig :) hur är det med dig då? :)
Kram

P.s bra blogg tips :)
Kram

Jattegullig blogg tjejen!
Kom gärna med lite bloggidéer till min blogg! KRAM

http://paulamoisiola.blo.gg/2013/february/bloggtorka.html#comment

Sv: Tack hoppas du oxå får en bra dag! Håller med dig om exakt alla bloggtips!! Allt bra idag?

Vilka bra tips :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: