oncontextmenu="return false"

Tre bilder från stugan.

 

Kommentarer

sv: ja absolut :) Vilket fint fokus du har fått till i bilderna! Heja dig!

Fina bilder!

Super fina bilder! Vad duktig du är :D
Rösta gärna på vilken header just DU tycker att vi ska ha :)
tlryttarna.horseworld.se

fina bilder! :)

Vilka fina bilder! :)
Allt bra med dig?
KRAM

Jätte fina bilder :D

Sv: Ja, jätte fin ^^

fina bilder!
sv: ska åka upp till Stockholm och sen flyga till Usa:D Själv?:)

Har du instagram? lägg till mig där så lägger jag till dig också? Rebeccamikaelsdotter heter jag där :) kram

jätte fina bilder :)

Jätte fina bilder!

Fina bilder :)

Härliga bilder! :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: