oncontextmenu="return false"

Vadå, äru feminist?

 

Kommentarer

sv: ja, håller med dig. Jag älskar deras höstkampanj! :)

de är från wehearit it :)

haha, fan va grym du är!

sv: Det gjorde det :)

tack :D

Sv; Man får ha tålamod! ;D Man kan bygga på en duk också, då blir grunden stabil haha :P

Sv: verkligen :(

hihi

Sv: ja samma här, regnat här i flera dagar :/

Hon är för skön! Claaaara!
Haft en bra dag?
Taggad för veckan?
Lust med bloglovin-/länkbyte?
Kramis

super fin blogg! :)

Åh älskar Clara!!

sv: hihi,precis :D
kramis♥

så himla bra. :D
sv: Åh, verkligen tack för din fina kommentar vännen! Det värmer verkligen.
Söndagsskram. ♥

Sv; Aa, den ar varit super :)
Din då? :)

Ska kika på klippet

Sv; Lycka till! :D

Sv; Okej vad skönt :)


Vilken härlig blogg du har =)

älskar hennes videosar :)

Ja visst är han söööt :) Min lilla korv.

Allt bra idag? :)

Vad härligt att höra, jag mår också super bra idag :)

SV: Ja, visst är den!
Hur är det med dig då? :)

sv: Haha aa!❤ Imorgon efter skolan ska jag på träning och sen blir det väl ta det lugnt!❤

Ja verkligen :) Det hade varit roligt att vara med på framsidan också ;)

bästa clara!

sv: jadå den har varit bra, perfekt-dag-före-skolan-börjar ;) hur har din varit?

sv: Jadå, jag har haft en helt okej helg! Du själv? :)

sv: Ja det har jag, dudå? :)

SV: Det är ju lite jobbigt att behöva kliva upp tidigt på morgonen nu när skolan börjar, men annars är det bara bra med mig! :D

sv: Det ska jag absolut göra :D Vi äter väldigt mycket vegetariskt redan, eller i alla fall jag :)

sv jag tycker det är ganska skönt :D . Om man inte behöver gå ut ;)

åååh jag älskar clara!

sv. ja det var supergott!

sv: ja han är söt lilla abbe :)
okej, härligt!

Vad hittar du på för kul nu då? :)

sv. Ja det är alltid lika kul med event :)

Underbar tjej vilket go i henne

sv: Härligt! :)

Clara Henry!♥

Ja du, kladdkakemuffinsen blev ju väldigt goda så dom är ett baktips <3

Sv:
lycka till med naglarna:) Hoppas din sommar vart grym!♥ Kram♡

Tackar :D

sv: Tack så jättemycket! :D
- Haha skön!

sv: tack :9

Hon är sååååååå grym!!

sv: Men verkligen! Typ det godaste som finns?!

Sv: haha ja❤

Okej vad roligt :) Jag gör samma sak och ska snart sova är tanken :)

Sv: Tack så mycket!:)
Hur har din dag varit? Kram

tack desamma
äter massa kladdkaka med vispgrädde
svullar söndag
kraam

- de va så lite så :)

men ååh. haha

- ja verkligen! :)
vill di göra ett bloglovin byte? :)

Clara är bäääst, haha! Hon är så kul!

Svar: Tack, önskar dig detsamma! ♡

svar: haha ja

Svar: Ja, verkligen! ♡

sv: aha, haha. Grym var den iallafall :)

Var gärna med och tävla om veckans Blogg och vinn en länk i en vecka!! http://hannahmeh.se/tavla-om-veckans-blogg/

sv: Jag köpte min på djurmagazinet. Men de finns att köpa på internet har jag sett :)
Här hittade jag en, vet dock inte vad det är för djur du har. Men den här är iallafall stor :)
http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burtillbehor/hamsterhjul/279211

sv: nemas problemas :)

sv: tack så mycket! nikon d800 sedan bara några veckor tillbaka! love xx

-ingen fara :D

vad har du för dig? :D

-haha alla fem är lika snygga ;D

-åh tack du! :D

Clara henry är grym! :D
Fast William spetz slår nog alla vloggare :)

sv; min första dag är idag. Så hoppas det är bra väder då!

sv: han är rasen shih-tzu :)

är allt bra med dig`? :D

Hon är bäst! ♥

oh hon är helt underbar<3
-joo det är lite nervig ju när allt blir nytt, men vi får hålla tummarna ^^
- Jamen de klart vi kan göra bloglovin byte det är bara att adda mig och säga vilket nummer du blev så lägger jag till dig!^^

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: