oncontextmenu="return false"

Sötfis.

 

Kommentarer

men åååh va söt!
jag jobbar här i sthlm :)

Ja men eller hur :)

Sv: Jaha. Det är verkligen en grym serie, rekommenderar starkt!

sv: tack detsamma :D

Sv: så lite :) hoppas någon av dem passar

aaa otroligt vad heter lill killen?

Vad gullig! ♥¨
kram

Söt :)
sv: åh krya!!
kram

fina bilder :)

Åh så söt!

sv: Tack :)
Hoppas att resten av din kväll blir bra den med :)

Vad ruggigt söt

Tack ska du ha. :D Säljer sådana. Så är du intresserad så är de bara att skriva. :P
Vad ha du för dig ikväll? Fin vovve. :D

åh vad söt :)

sv; det är bara bra, själv? :)
kram

Sv: Okej vems hund är det då? :)

Nämen gud såå söt man kan vara :-)

så söööt :)

Åh va söt!

sv: Tack :D
Ja jag ser faktiskt fram emot skolan,själv?:D
kramis♥

Gud jag smälter så söt! Är det en mops?

Oo gud vad söt!! :D

den sötaste hunden!
svar: du detsamma.

den sötaste hunden!
svar: du detsamma.

Omg, du världens sötaste hund! :O

sv: Jaa, hihi :)

Så söt <3

sv: javisst, säg till när di lagt till mig så gör jag desamma :)

sv: javisst, säg till när di lagt till mig så gör jag desamma :)
//sarajosefin.blogg.se

Awh vad söt ^^

Skulle vara tacksam om du skulle vilja rösta på min undersökning här -> http://mmaolii.blogg.se/2013/august/vad-vill-ni-se-i-min-blogg.html#comment

haha söt :)

-jaa, de allra snyggaste ;D

söt :)

Men vilken liten söt :D

Vad gör du nu?
Nja jag ska snart gå och sova. :-P Trött som fan. :P

Söt :D

SÖöt!!

Sv: Haha ja riktigt charmig :D

hehe, kul. :D Vad gör du imon? :D

Sv: Ja det är jättemånga som kollar på den, det är en av de populäraste seriena just nu:) Har du sett något avsnitt än?

Sv: Jaha, ja men gör så. Som sagt, man hänger typ inte med så mycket i första avsnittet (eller så var det bara jag som inte gjorde det), men du kommer komma in i serien mer och mer sen:D

sv: ja eller hur :D
jora allt e najs sj? :)

Hehe.. :P Nja jag ska bara ta de lugnt. :P Och ta och gosa med barnen. :D

Såååå gullig :) är du vegetarian?

Sv: bra där

söt
ha en fin kväll
kram

Sv: det på bilden :)

sv: jag blev nummer 51 :)
//sarajosefin.blogg.se

Sv: haha ;D

Nej men åh så gullig :)

hoppas ja du med hade ! :)

vilken söting!!

sv: läs inlägget så får du svar på din fråga..

Nämen guuud vilken söt hund!!

Sv: detsamma (:

ÅÅÅ VILKEN SÖTNOS, JAG DÖR!

Ja det var riktigt trevligt :)

- ja verkligen :)
åh vilken sötis!

Vad söt ^^

Åh, gud så söt! :D

Nä men så söt. :)

så söt

Guud vad söt! Kram

gud å söt!

Men vad söt! :)

så himla söt. ^^

Men gud så söt.

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: