oncontextmenu="return false"

Flowerpower

 

Kommentarer

Fina bilder :D

Tack detsamma :)

Inga problem sötnos :D

Blir jobba och fokusera på träning dudå? :)

sv: okej, men då är du väl demi-vegetarian :) För varken veganer eller vegetarianer äter ju fisk :) Jag försöker bli vegetarian, men är ännu inte riktigt där :)

va mysigt, hade önskat mina släktingar bodde närmre

Låter härligt :)

sv: jag gillar dem :)

sv: har lagt till dig nu !:) blev nr 53! säg till när du lagt till mig :)

sv: ja, det är toppen med mig, själv då? :)
kram ❤

fin blogg!
kika gärna in i min blogg

Fina bilder :)

jättefina bilder :)

sv: tack så mycet, det värmer<3

Sv: Ja de måste ni! :D du kommer dö.. skriver i sms :D

så fina bilder

Sååå fina bilder! :D

-haha ;D

fina bilder!! :)

Urfina bilder! :)

SV: Ja det kan jag tänka mig, ser ut som en riktig gosråtta :D hihi

Svar: Tack så mycket, detsamma! ♡

Sv: Tack snälla du och detsamma! :)
Har du några speciella planer för denna söndag?

Fina bilder :)

Svar: ja, verkligen!
Allt är bara bra med mig, själv då? ♡

sv: det e super kul du borde testa haha :D

Sv: Jo samma här, sämsta vädret på ett bra tag.. Ska göra samma här, plocka o städa o sen ikväll åka till mina föräldrar :)

Sv. Ja det ska vara släktkalas för min lillebror så det blir nog mysigt, mycket god tårta o sånt iallafall ;)

fint!

mina föräldrar bor i sthlm jag i göteborg :(

Sv: Hihi ja!!:D

riktigt fina bilder! :)

Vilka vackra bilder! :)

Du är utmanad utav mig :D

http://flizanlizan.blogg.se/2013/august/utmanad-utav-knasetbloggse.html#comment

gött :)

Fina bilder :)

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Sv: Jaha den var söt i alla fall :)

Svar: Härligt att höra! Något speciellt planerat ikväll? ♡

Sv: jag har haft en toppen dag, själv?:)

hehe :)

sv; jag antar att du gillar att fotografera mycket?

Sv: Härligt! Vad har du gjort hittills av dagen då?:)

Underbar blomma du fångat

Svar: Men det är bara skönt att ta det lungt också! Jag ska faktiskt träna och sedan ska jag antingen träffa kompisar eller bara titta på film! ♡

sv: hehe ja det tkr jag :D

Sv: Jag har spelat fotbollsmatch:)

sv: okej! :)

- fina bilder!
kram

Sv: Vi vann med 10-0 haha;)

Svar: nja, någon gång då och då går jag på gympa pass på firskis och svettis men annars är jag ute och springer/powerwalkar!

sv_
jadå,sj? :)

Har du sett nr 3

Sv: Ja verkligen! Men vi är totalt outstanding i våran serie, vi har en målskillnad på 59-3 efter åtta matcher (vi har alltså gjort 59 mål och släppt in 3).. :P

sv; jag gillar med att fotografera :)

Kan tänka mig det, de är du värd

Dom hade en annan sorts lista förr, mest aktiva listan. Jag var på den i 5 dagar i streck, de var peppande

jag har tävlat idag :) sj? :)

Sv: Haha ja. Vi ska nog byta serie nästa år så vi får lite motstånd;)

Sv: Ja precis. Dock kanske vi förlorar typ allt för då kommer vi få möta lag som är två år äldre:/

sv; visst säg till när du följer mig så följer jag dig! :)

Sv: Ja precis. Och nu spelar vi i en serie som alla är lika gamla, därför kommer vi nog fortsätta spela i den serien! :)

sv; följer dig också nu! blev nr 57!

Sv: Tack så mycket! :D kram

fina bilder!

Jätte fina bilder :)
- tack!
kram

Snygga bilder (:

sv; Allt är bra med mig, själv? :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: