oncontextmenu="return false"

5 dagar kvar.

Alla bilder från Weheartit. 
 
Är det bara jag eller börjar det bli höst? Det är så mycket kyligare än vad det varit innan, det blir mörkt redan innan 22. Känns verkligen som höst. På onsdag börjar skolan, ny skola,nya lärare, nya vänner. Allting blir nytt. Jag börjar faktiskt bli lite nervös inför första dagen. Men det ska nog gå bra, bara man får träffa alla som börjar ettan, så blir det nog super bra. Kommer gå 5 stycken jag gått i samma klass med innan fast med en annan inriktning.
När börjar ni skolan igen? Eller har ni redan börjat? :) 
 
 

Kommentarer

SV: tack, detsamma :D

sv: Tack så mycket :)

Sv.: ja :D

Sv: ja men det kan vara mysigt ibland!

Sv: det är den också

SV: allt är bara bra här :)

Sommaren har gått så fort! :)

Jag började jobba i onsdags :)

sv: yes, do it! Sååå gott, erik vill ha samma mat idag igen :)

sv: Hihi, tack! :)

Åh, vill inte börja skolan äään, gör det redan på måndag, vilken fuskis du är! ;)

Spännande med gymnasiet!! Jag börjar på fredag nästa vecka :)

sv: Ja, det är exakt så jag känner! Vill lixom inte börja än, men endå vill jag, haha! :D

Sv: Åh ja det är ju supergott!!:D

Sv: verkligen :) inget soeviellt planerat själv? :)

Har du gjort din design själv? jättefin!

åh orkar inte skolan :(

Sv: okej (:

Sv: Dom finns på typ alla ICA för 26 kr :)

Sv: detsamma :D

Sv: Ja allt är bara bra med mig, hur är det själv?:)

jag börjar också skolan den 22:)

Sv: härligt! Har du något planerat inför kvällen då?:)

Åhh va roligt att börja i skolan :)

Sv: Oj... Det kommer jag faktiskt inte ihåg, har för mig att det är från "biligamobilskydd.se" men jag är inte helt 100! Vet dock att det finns ett liknande på Gekås :)

Jag börjar på måndag :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

- tack!

det är höst nu.. :(

hej har en veckans blogg tävling om du vill vara med! :)ps vill du göra ett bloglovinbyte ?

Imorgon.. :(

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: