oncontextmenu="return false"

Utmaningar.

Det som faktiskt är det alldra roligaste och bäst är nya utmaningar. När man får testa på nya saker som man aldrig gjort innan. Det är tex sjukt kul att testa en ny häst. Man lär sig nytt av varje häst. Jag älskar verkligen att rida nya hästar och inte bara samma hästar hela tiden. Det är nyttigt att testa nya hästar. Det är bra med nya utmaningar, för man lär ju sig av nya saker! 
 
 
Jag tyckte det var extremt kul att rida den nya hästen i onsdags. Super kul att testa en ny häst och inte bara samma hästar hela tiden. Även fast det var rättså svårt att rida honom. Men det gäller att ha tålamod och inte ge sig! 
Det är extremt kul att se hur alla hästar fungerar och hur dem beeter sig i olika sitvationer. 
Det är preecis samma sak med hundar. Det är super kul att träffa olika raser, och inte bara samma hela tiden. 
 
 
Det finns ju både agresiva och lugna hundar. Precis alla hundar är olika. Det märks tydligt så många olika hundar jag träffat. Finns massa hundraser jag verkligen fasnat för. Men det kan ju bara vara så att ägaren uppfostrad den så som den är. Men en hundras jag fasnat för är faktiskt Franska pitbullar. Jag ser inte pitbullar osv som någon "problem hund" för det är en viss ras som såkallat är en "farlig hund ras". Det beror helt enkelt på hur ägaren uppfostrat hunden. 
 
 

Kommentarer

fina bilder :)

sv: okej va kul! :> idag har jag städat och joggat! sj? :>

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: