oncontextmenu="return false"

Dagensblogg vinnare + ny omgång

INGEN SPECIELL ORDNING! Tog dessutom FEM stycken istället för tre.
Grattis till er!


Skriv bara "jag/vi är med" eller något liknande.
För att öka din chans, en extra lott för varje sak ni gör. Skriver ni då 5 gånger får ni fem extra lotter!
- Följ mig via bloglovin och säg nummer [här]
- Skriv flera gånger än bara en gång.
Gör på ett snällt sätt, jag lottar ut vinnarna.


Tänkte köra på en ny grej!
Ni som redan anmält er, är fortfarande anmälda. Så om ni vill får ni kommentera ännu en gång, då det ökar eran chans. [en extra lott]

Kommer ta ut TRE eller FEM vinnare imorgon. Får se vad jag är på för humör! :D

Kommentarer

grattis till vinnarna! :)



jag är med igen, följer dig redan på BL.

Tack fina du! :)

Åh, coolt! Har aldrig vunnit dagens blogg! Kanske drf jag fått så många besökare idag :D :D :D <3 <3 <3

Haft en bra dag sötis? ^^

sv; Jo allt är bara bra med mig tack :) Hu är det själv då? :)

sv: Toppen, lade till dig nu! Nummer 11.

Följ mig helst via bloglovinknappen som finns inne på min blogg när du lägger till mig! Glöm inte skriva vilket nummer du blev. :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: