oncontextmenu="return false"

Tankar..

Just nu surrar det massa kring 9an, nationell, gymnasieval osv.
Tänker massa på detta med Nationell proven. Och mitt gymnasieval. Det är ju ändå min framtid som står på spel! Jag kanske väljer helt fel linje, eller inte blir godkänd på nationell därmed Tullen! Jag vill inte Tullen eller gå gymnaiset senare. Vill till gymnaiset direkt efter grundskolan. Inte " gå om " massa år..  Det känns inte OKEJ!
 
Detta med gymnasietval.. just nu surrar det massa! SYV:en bad alla blivande 9or tänka över detta med gymnasieval under sommaren. Det finns så mycket jag skulle vilja välja! Jag vill hålla på med fotografi, men känns ändå inte som det kommer ge något riktigt bra jobb! Jag vill hålla på med hästar, något jag brinner för. Men det kommer inte heller ge något bra om man går natrubruk, eller någon hästlinje. Jag vill så mycket. Men nu måste man välja någonting! Det är så svårt och MIN framtid som står på spel.. Det gäller att göra ett bra och smart val. Men ändå något som känns bra för mig. Går inte att få bort tankarna kring detta.. Hela tiden tänker jag på det, på kvällarna, när jag vaknade.. Snart börjar jag skolan igen. Nionde klass.. Jag kommer behöva välja. Hästar eller Fotografering!?  
 

Kommentarer

sv: ja det skulle vara jätte roligt! Säg till när du kan,isåfall via mail pgr av att min msn inte funkar för tillfället;)!

SV; Okej skoj! ;)

gå ekonomi och satsa på att starta ett eget företag? med fotograferingen då tänker jag :)
snygg du är btw!

gå ekonomi och satsa på att starta ett eget företag? med fotograferingen då tänker jag :)
snygg du är btw!

vet nt om du fick min kommentar eftersom blogg.se har damp hdffgdjg
men jag skrev iaf att du kanske ska gå ekonomi ch satsa på att starta ett eget företag? med fotografering då :)
snygg du är btw!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: