oncontextmenu="return false"

Månadens bild!

Tänkte dra igång Månadens bild. Jag kommer välja en den 31:de. 
 
Såhär gör du för att delta: 
Ut och ta en fin bild, du vill delta med. Jag har inget speciellt team första gången. Men nästa gång kör jag på ett teama. Du mailar din bild till bbeekkah[a]hotmail.se . 
Döp ämnet till "Månadensbild." eller något liknande.  
 
Regler: 
Du behöver absolut inte ha någon blogg. 
Du måste ha tagit bilden själv! 
Bara en enkel bild, det får inte vara kollage. Det är okej att redigera lite, men INTE överredigera den! 
 
Vinnare kommer få ha sin bild i menyn, har du då en blogg kommer jag självklart länka till den! Så när man klickar på bilden kommer man till din blogg. Dessutom i ett inlägg! 
 
 
 
 

Kommentarer

sv; tack så mycket! detsamma :) vad gullig hund , är det din? :)

sv; jah okej :) ska vi följa varandra på bloglovin?

Ååå tack detsamma:) Hur har din dag varit? /Sara♥

Åh, jag vill vara med :) Men hmm vilken bild ska man välja ;)
Ska se om jag kommer ihåg de så jag kan kolla bland bilderna imon :)

Sv. Tack detsamma :)

Jag är med :D skickat ett mejl

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: