oncontextmenu="return false"

- Mitt 2012 i ord och bilder.

Januari - Skolan började igen, och allt satte igång som vanligt. Denna månaden var rättså lugn. Hände inte så mycket. 
 
 
Februari - Jag fyllde 15 och hade kalas med släkt. Jag åt maaassa choklad på min föddelsedag, eftersom jag har godislöfte. Jag var på Göteborg Horse Show och på Grand Prix. 
 
 
Mars - Jag åkte till Norrland, för och hälsa på min morfar. Vezen fick små söta valpisar. Några veckor efter fick Pixi också små söta valpar.
 
April - Jag var och fotade väldigt mycket ridsport och hundar. den 21 april köpte jag Muffin. Vezen's valpar växte och började gå osv. 
 
 
 
Maj - Jag fotade en massa, för det mesta hundar. Vezen's valpar började springa ute, och använda halsband. Om jag inte minst helt fel började vissa av valparna åka till nya hem. 
 
Juni - jag slutade 8an och fick sommarlov. Jag fotade massa och var hundvakt. Sommartorsdagarna började igen. 
 
Juli - Då var det dags för årets hundutställning på Ryda. Jag var där med kameran och fotade massa. Sommartorsdagen jag väntat på i månader, kom äntligen. 
 
 
augusti - Sommarlovet hade gått så fort, och snart började skolan igen. Träffade massa nytt folk under sommarlovet. Jag var på Barcelona match i augusti. Jag såg Alice Cooper. Jag deltog i Fotomaratonet 2012. Jag var på hundutställning på 4H och träffade en massa söta hundar. Jag var på dem sista sommartorsdagskvällarna 2012. 
 
 
 
September - Skolan rullade på. Det hände knappt inget här. Fotade knappt inget heller. 
eller jo, jag var på Monster Jam med familjen i Göteborg. 
 
Oktober - Skolan rullade på som vanligt. Jag var på Elfsborgsdagen i Djurparken. Fick också reda på att jag vunnit med en bild i fotomaratonet. Hur kul som helst. 
Jag var på Hästmässan och träffade Tobbe Larsson. 
 
November - Jag och min kompis satt hemma och kollade sista allsvenska matchen. Vinna eller förlora. Elfsborg vann, SM guldet gick till Borås. Jag var och träffade vissa spelare å fotades med dem och pokalen. 
 
 
 
December - Skolan rullade på. Min älskade Indra fick tyvärr somnade in i, i början av december. pga sjukdom. Jag hade betygsamtal, och gick över förväntat i vissa ämnen. jag fick ett välförtjänat jullov. Firade julafton med släkten, träffade mina kusiner. 
 

Kommentarer

Söta bilder på djuren :D

ska till några dudå?^^

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: