oncontextmenu="return false"

Gästbloggning #1

Hejsan alla Rebeckas läsare!
Jag heter Olivia och är snart 13 sommrar! Mitt största intresse är hästar! I januari 2012 blev jag erbjuden att bli medryttare på en häst ,vilket jag verkligen ville göra. Hästen heter Starshine och hon är född 97. Star-som jag kallar henne är en korsning mellan engelskt fullblod och tinker. Starshine är en storhäst på 1,62 i mankhöjd:) Star är nog det bästa som har hänt mig och utan henne vet jag ej om jag hade forsatt rida. Jag och star har under denna vårteminen inte startat så mycket tävlingar ,utan bara en vanlig klubbtävling i stallet. Just nu är star sjuk men ska snart sättas igång igen.  Annars utanför ridning gillar jag att knäppa lite kort med kameran,vara med vänner och att blogga på min blogg. Jag önskar såååå att bloggen skulle bli stor och känd. Annars övrigt är jag en helt vanlig tjej. Ni kanske undrar om jag känner Rebecka eller bara fått erbjudande att gästblogga såhär. Jag och rebecka har genom stallet och ridning lärt känna varandra och det är sjukt kul att få berätta lite om mig själv på rebeckas blogg. Jag själv är en ganska sprallig tjej som behöver göra saker,inte bara sitta hemma och babbla med sig själv utan att göra saker. Utan staris hade jag nog varit en sjukt tråki tjej med ett sjukt tråkigt liv,haha:P Men nu ska jag försöka avsluta denna gästbloggingen ,såå hejdå!
 
Besök gärna min blogg om utveckligen med mig och Star! www.teamhastryttarna.blogg.se 
 
 
Kram Olivia!
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: