oncontextmenu="return false"

sammanfattning av 2014 - del 1

Januari - Jag och Billbo kom närmare och närmare varandra, jag höll på att tama Maxis för fullt, jag träffade valpar och fotade hundar & mina hamstrar. 
 
Februari - Jag fyllde 17, spelade disco bowling med min kusin med flera, fick mitt första packet på posten och började komma igång med träningen igen.
Mars - Vädret var helt underbart vissa dagar, jag var på Elfsborgdagen och träffade spelarna, jag höll till väldigt mycket ute, nöjt av vädret, fotade och hade det trevligt, jag var ganska mycket i stugan och fortsatte tama Maxis, vilket gick framåt! 
 
 
Nästa del kommer.. 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: