oncontextmenu="return false"

Never Close Our Eyes

 

Kommentarer

Tyvärr inte den allra bästa av hans låtar, men väldigt, väldigt, talande. Underbar text och brygga!

svHej, ja vädret är bra! eller var bra! är allt bra idag? :) hoppas du hade en bra midsommar!

bra låt :)
sv. tack!

sv, de är bra ;) vad gör du just nu? :)

sv, okej! ;) Jag tittar på bloggar o sånt :)

haft en bra dag? :)

SV; Visst är de, skulle gärna träffa dem oftare!
Jag har varit vegetarian sedan 8 års ålder. (;

Grym låt!
Har du haft en bra midsommarafton? :)

SV. Tack så mycket! :)

SV: Tack! :D
JAg svarar typ på kommentarer och kollar på tv ;) Några planer för imorgon? :D

Superfin blogg du har!
Haft en bra lördag? :D

Härligt!
Jo den var helt okej min med:)

Hoppas du får en kanon söndag också! =)

SV; Jag förstår dig, skulle också gärna sluta helt. Men vi är trots allt människor & behöver stärka våra kroppar när vi växer ;/ Föräldrarna kan man ju inte riktigt skita i, det gör jag i folk som tycker att jag är larvig i skolan. Men sånt folk finns det ju alltid. Dock är det mer i min skola som tycker att det är coolt att jag vågar vara mig själv, än folk som tycker att det är dumt.

SV; Jag förstår dig, skulle också gärna sluta helt. Men vi är trots allt människor & behöver stärka våra kroppar när vi växer ;/ Föräldrarna kan man ju inte riktigt skita i, det gör jag i folk som tycker att jag är larvig i skolan. Men sånt folk finns det ju alltid. Dock är det mer i min skola som tycker att det är coolt att jag vågar vara mig själv, än folk som tycker att det är dumt.

hej! Vad ska du hitta på imorgon? om du är intresserad av vad jag ska hitta på för roligt så länk: http://sofieeengman.blogg.se/2012/june/sondagensplaner.html kram på dej, jag hoppas att du verkligen sover gott!

SV: Jo jag mår väl bara bra! Händer just nu? ^^

Fin blogg!:D

Tack så jätte mycket! :D

Hoppas du får en bra dag idag! :) förresten, har du nå djur? :)

han är grym! :D

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: