oncontextmenu="return false"

Riktigt go dag!

 
Har vart en riktigt go dag! SAtt utanför Grand hotell vid 13 tiden, och då kommer Darins bil, men såklart. Ballar vi ut och inte vågar gå fram. Nästa gång han kommer då vågade vi inte heller. Men tredje gången, då gjorde vi det. Efter vi förföljt honom ett tag, haha! 
Har ståt och väntat vid scen väldigt länge kan man väl säga.. kanske sedan 14 tiden? Fråga mig inte hur jag orkar, men vill man ha bra platser får man allt ta och lida lite pin! :D
Flera bilder kommer imorgon. 

Kommentarer

Hej sötis! Vad ska du hitta på idag? :)

Kika gärna in och delta i min veckans blogg, drar 3 vinnare genom slumpen som även för stå i min meny en vecka. Vad har du att förlora? GO FOR IT! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-1-2.html#comment

Haha oj hur orkade du stå där sen 14?? :O
Roligt att du fick ta kort med honom i alla fall ;)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: