oncontextmenu="return false"

Looydn 26 sep

Idag hade vi utritt. Tyckte det gick bra, dock tog han inte galoppfattningar så bra. Men lite galopp blev det iaf. Annars skötte han sig väldigt bra. Är nöjd över passet, även fast det regnade. Och det blev blött! 
Är sjukt trött och på lite sådär humör. Sista veckan på hemskolan, nästa vecka åker jag och alla 9or iväg till Gamleby. Fysjutton vad jag längtar! 
Med tanke på att jag vart sjuk så ligger jag efter en heldel. Försöker ligga på, men det är inte lätt när allt bara blir svart i huvudet. Men jag kämpar på, så får vi se hur det går! 
Uppdateringen är inte alls bra, men som jag kanske inte skrivit innan, finns jag på Instagram @rrebeckan
 

Kommentarer

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

http://www.hemmaträning.se/kost-och-traning/protein-i-mat

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: