oncontextmenu="return false"

Fem saker ni inte visste om mig

- Jag gillar inte folk med rött lockigt hår, som clowner har. 
- Det får inte vara smulor av mackan i smöret, det går inte! 
- Det värsta som finns är brunlock i duschar, kliver alltid över. Usch gillar inte såna, ryser i hela kroppen!!
- Jag gillar verkligen inte tåg.. Livrädd för det! Jag kan inte stå på broar där tåg kör under eller broar där tåg kör över.. Finns en video på min mobil som ni kanske kan få se, om ni är snälla! ;) 
- Det senast 4-5 åren har jag läst 2 böcker! Gillar inte att läsa för fem öre. 
 
 

Kommentarer

kuul att läsa! ha en fin dag :)

vad fin du är!

du är lik Zara Larsson :D

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: