oncontextmenu="return false"

Vinnare av veckansblogg ♥

ANDRA KOMMENTARER HÄNVISAS TILL ETT ANNAT INLÄGG, TACK! 
 
Veckansblogg vinnaren! 
Klicka på länken för att komma till veckans blogg vinnaren. Grattis till dig! 

____________________________________________________________________________
 
Tänkte nu köra på månadensblogg istället. Så behöver jag inte tänka på att dra en vinnare varje vecka.
Den slumpade vinnare kommer få ha chansen att gästblogga hos mig eller få en länk i menyn tills nästa vinnare dras. Good luck! :D
 

Kommentarer

Kul, jag är med! :D

jag är med :)

Jag är med!
Haha, vart veckans allttför jobbigt?

Svar: sv: haha jaa. Glömmer hela tiden av att lotta ut någon osv ^^
beccashammies.blogg.se

Sv: Ja sjukt jobbigt :(
Jag är med! :D

Grattis till vinnaren! :D
Jag är jätte gärna med ♥

sv: Ja provet gick faktiskt superbra kändes det som iallafall!♥ kram

Svar: Härligt! kram
beccashammies.blogg.se

Jag är med :)

- jag är med! :)

Vill du göra ett bloglovin byte?

Jag är med! :)

Svar: roligt att du är med :)
beccashammies.blogg.se

Jag är med :)

Jag är gärna med!^^

Jag är med :P

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: