oncontextmenu="return false"

Icco 18 okt

 
Sååå otroligt nöjd över honom idag, tränade från marken idag eftersom han varit skadad.
 
När jag hämtade honom i hagen, så kom han till mig för andra gången. Vi gick in och jag borstade honom och gosade lite såklart. 
Första varven i paddocken så höll jag i honom, men tog sedan bort grimmstaftet och vi lekte lite "följa John". Han gick efter mig som en liten hund och lydde super. Så underbar <3 
 
Märkt att det går mycket bättre när vi är ensamma i stallet och paddocken, då är han verkligen så arbetsvillig! Så imorgon blir det en liten runda ute, för lite omväxling och att han ska gå på hårt underlag.

Kommentarer

Sv, Ja, det är riktigt jobbigt men är snart klar med allt! :D

Så söt bild :)

Härlig Bild! :)

Vad kul att det gick bra!

Gullig bild =)

Svar: tack :)
beccashammies.blogg.se

Så roligt med framsteg!! :D hoppas det går bra ute för er imorgon också :D

Tack!

Jag gör inte så mycket, själv?

Så fina!
Svar: ja en riktigt bra dag :)

Ha en fin söndag! Kram

Vad fin bild!

Så söt bild :)

hihi åh kul att du gillar det!
vilken otroligt fin !:D

fin bild! roligt att det gick bra :)

sv: Tack så mycket! Hoppas du haft en bra helg! :D

Det är så mysigt när hästen kommer och möter upp en :3 Och det låter ju verkligen som ett bra pass! ^^

Svar: sv: ja verkligen! :)
beccashammies.blogg.se

Såå söt bild :D

SV: Hihi ja men verkligen alltså, håller med dig! :D
Ha en fortsatt fin söndag, kramis! <3

Sv: Haha jaa det brukar bli så.. Man ska bara ha en sak men hittar typ tusen andra saker som "kan vara bra att ha" på köpet ;)

Svar: haha, håller med dig! :D
beccashammies.blogg.se

Så kul att det gick så bra! :)

Svar: ja verkligen! :)
beccashammies.blogg.se

sv: tack så mycket! :)

vilken söt bild, din häst?

Svar: sv: nej det är inte min häst :)
beccashammies.blogg.se

Vilken fin bild på er, verkligen :)

så söt bild!

Sv: Jaa, behövligt ibland :)

Härligt att det kändes bra, som "matte" då blir man så stolt =D

Svar: jadå, dock inte min häst :D
beccashammies.blogg.se

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: