oncontextmenu="return false"

Icco 1/10

Dagen i stallet idag har verkligen varit händelsrik. En av hästarna rymde, vi letade och trodde han sprungit hur långt som helst. Men bara upp till ett ställe med massa gräs..

Till själva ridpasset som inlägget ska handla om. Red i paddocken och jobbade med att lösgöra. Gjorde lite volter,  serpentiner samt red i en åtta. Red i ca 30 min. Mer hann jag inte, då jag skulle missat sista bussen från stallet och det är ju onödigt ;) 
Är annars nöjd över passet.  Han var verkligen lösgjord och lyssnade bra på mig,men inte så arbetsvillig vissa stunder.. 

Dagens outfit på honom! 

Kommentarer

Vilken sötnos!

Sv: Kul att du tyckte om de!
Kram

Söt (:

Söt häst :)

Åh så fin!

Han ä liten modedocka :)smrt av dig och inte missa bussen

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: