oncontextmenu="return false"

Från årets första sommartorsdag!

Minns inte namnet, men han stod iallfall för förbandet. Inte så jätte bra.. 
Precis innan John De Sohn klev in, fick denna killen värma upp allt. Minns inte namnet på honom heller, tyvärr..
Sedan var det dags för John De Sohn. Visst han var duktig och så. Men nä, försökte stå ganska långt fram men det var knökat och folk hoppade/dansade, så vi gick faktiskt därifrån in till parken och lyssnade på dansband. Så medans mina föräldrar och min brors kompis föräldrar stod å diggade ungdomsmusik, så lyssnade jag å min kompis på dansband. Bra kombo, eller inte. Haha.
Tycker nästan det skulle varit tvärt om, eller vad tycker ni? 
 

Kommentarer

Så bra bilderna blev :) Lät som en mysig kväll :)

Sv: Jaa, det är ju supergott! Gäller att passa på nu när det är den säsongen också, jordgubbarna på höst/vintern är inte alls lika goda ju :) KRAM!

haha lite omvänt ;)

Sv: Tack!
Kram

låter som en kul kväll, fina bilder med :)

Va kul med sommartorsdagarna :) Ha en bra dag :)

Vad roligt med lite evenemang i alla fall! :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: