oncontextmenu="return false"

Hur ofta äter du vegetariskt?

 
 
Jag kan gissa att många av mina läsare är köttätare och äter i stortsett aldrig vegetariskt, visst har jag ganska rätt? Men jag tycker ni ska ändra på det, tycker ni alla ska ha en rutin att äta vegetariskt minst en gång i veckan. Därför kommer jag försöka lägga upp ett recept varje vecka, sedan får ni ta av det receptet eller något eget, ni väljer! När ni väl lagat maten tycker jag att ni ska knäppa en bild och lägga upp antingen på Instagram eller din blogg. Och hashtagga #vegoengångiveckan
Väljer ni att lägga upp på bloggen, får ni länka till inlägget till mig på något viss. Jag kommer sedan lotta ut en eller fler som får en länk till sin blogg eller instagram på min blogg. 
 
Nu tycker jag ni alla ska göra ett försök med detta, för vegetariskt är riktigt gott och ett bra kostval. Lets go! 
 
 

Kommentarer

Hur kommer det sig att du gör det en gång i veckan och inte alltid eller aldrig? :)

Jag skulle faktiskt inte kunna leva utan kött, men en dag i veckan kanske skulle gå bra ;)

SV: Japp där har du rätt :)

Tack! Har du haft en bra helg ?:D

sv: Ja jättegott! Jag skulle vilja äta vegetariskt oftare men mina föräldrar är inte så stora fan av det hehe.

Älskar vegetarisk mat :D

Jag äter nästan aldrig vegetariskt, men om det finns på menyn och det är godare än "ovegetariskt" så äter jag det gärna!

Kött e så himla gott :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: