oncontextmenu="return false"

Vad jag tycker om träning/kost. #1

 
Tränar gör man för det är kul, inte för att tvinga sig själv till att träna bara för att. Jag tränar för det är kul och jag tycker det är härligt att röra på mig. Jag tycker om känslan efter ett riktigt bra pass och dagen efter med all träningsvärk. Det finns inget bättre.
Genom att träna mår du så mycket bättre, du sover bättre, du äter bättre och du är gladare. Jag har inte tränat på allvarl innan, men nu den senaste tiden har jag tagit det mera seriöst. Satt upp mål för mig själv. 
Jag har på den senaste tiden sovit dubbel så bra, skött min kost och vart så himla mycket gladare. Alla kan om  man vill. Våga utmana dig själv! 
 
Alla bilder från we♥it. Kommer ett till inlägg om någon dag. Men om har jag inte tänkt ut än. 
 

Kommentarer

kul inlägg :D

- tack :)
åh vad härligt att höra!

Sv. Tack fina du!

Jag tränar aldrig.. även om jag egentligen skulle behöva göra det. kan typ inte ens lyfta en stekpanna haha..

sv: tack så mkt! :) roligt inlägg :)

Underbara bilder och motivation! :)

Sv: Men gud, visst är han! *dregglar* Haha ;)

As bra inlägg :D

Sunda tankar.

bra skrivit , håller helt klart med! :)

så snygga skor!

Träning är min bästa vän ungefär, älskar känslan efter ett träningspass! :D

Vilket bra inlägg (:

Samma här, det är därför jag är så glad att jag har hittat klättringen, då kan jag riktigt lääängta till träningen :)

Håller med, man ska inte tvinga sig själv att göra saker utan göra saker för att man tycker det är roligt. Bra skrivet! :)
Sv: Ja eller hur! :D

Underbar färg

Roligt inlägg

Roligt inlägg

Roligt inlägg

Roligt inlägg

Kul å läsa

Kul å läsa

har du slutat rida?

Svar: nej det har jag inte gjort! :)
beccashammies.blogg.se

Jätte bra inlägg

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: