oncontextmenu="return false"

4 tiips till en bättre och intressantare blogg.

Skriv ordentligt och vårda ditt språk. Något jag tycker är väldigt viktigt det är att du vårdare ditt språk, du ska inte svära! Det är faktiskt inte så kul att läsa halv slarviga inlägg som du skrivit på 2 sekunder. Där du till exempel använder dig av förkortningar, oftast vet man inte vad vissa förkortningar betyder. Lägg ner tid på dina inlägg och läs igenom dem, det blir så mycket roligare att läsa!    Använd dig av bilder.
En sak jag tycker är riktigt tråkigt det är bloggar utan någon bild i inläggen. Finns det inga bilder i inläggen, blir de automatiskt tråkigt att läsa. Bloggen i sin helhet blir så mycket roligare om det finns en massa fina bilder! Bilderna du lägger upp ska inte heller vara i en massa olika storlekar, jag stör mig riktigt mycket på de.    Skriv variera dina inlägg. Vardags inlägg varje dag blir tråkigt med tiden. Det är självklart kul att läsa vardags inlägg emellan åt, till exempel om det hänt något speciellt. Men då ska det också vara bilder med i det och inte en lång roman med en massa text. Då hinner man tröttna innan man läst klart allting, jag brukar dock fortsätta läsa om inlägget är intressant.    Ha en fin och stilren design.  Det första intrycket man får är självklart designen. Har man en fin design så är det oftast roligare att läsa, har man en tråkig design klickar man oftast ner direkt. Sånt kan hända att jag gör. En blogg ska ha en design som förklarar lite om bloggen och en själv! Ett bra exempel är keela's design.          

Kommentarer

Bra tips

Bra tips! Håller helt klart med om förkortningar.. Oftast har ju varje stad eller stadsdel sina slangord och förkortningar, som sen resten av Sverige inte begriper..

Sv: ja :)

Kul att du är med :D allt bra?

bra tips! :)

bra tips :D

sv: åh tack så mycket :) kram

Bra tips! Dem tre första grejerna är något jag brukar tänka på mycket men det sista... Jag vill typ inte byta design haha!

sv;
Yao, håller med! Den är fett skön ^^

Söt tiger!! :)

Fin bild :)

Bra tips! :)

Bra tips! :)

åh vad söt :D

bra tips

Bra tips och fin bild! :)

Kul tips :) Något att tänka på. Jag ska tänka på det med språket. Jag skriver alltid mina inlägg slarvigt, utan att läsa igenom.
Förut gillade jag inte läsa inlägg som inte innehåller bilder men på senaste tiden har jag faktiskt börjat göra det om temat är intressant.

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: