oncontextmenu="return false"

Svar på frågestunden.

Vilken är din favoritfilm? Jag har inte riktigt en favorit, har jätte många. Men någon av dem är Twillight. 

Vilken är din favoritserie? Min favoritserie är Gossip Girl. 

 
Vilken är din favoritparfym? Mina favoritparfymer är nog "So.. kiss me" och "viva la juicy". 

Vad kan du inte leva utan? Mina nära och kära, min kamera, musik, hästar, allmäna djur och min mobil. 

 Har du husdjur? ja, jag har en guldhamster som heter Billbo. Men önska jag kunde ha flera djur, men allergiska här i familjen, så får bli när jag flyttar hemifrån!

 

Vilka bloggar läser du dagligen? Jag läser Filippao.se, Keela.se , filippall.blogg.se , mina vänners bloggar och sedan läser jag alltid folks bloggar som kommenterar här på min blogg!  

Hur gammal är du? Jag är 16.

Vem är din förebild? Oj, vad svårt.. Inom ridsporten är det lätt Rolf-göran Bengtsson, inom min träning så ser jag väldigt mycket upp till Biggest loser vinnare detta året - Simon Kachoa. 

 

Intresse?  Foto, djur, stallet och nära å kära.

Framtidsdrömmar? Mina framtidsdrömmar är att flytta till en större stad, starta eget, jobba inom fotografi. Antingen framför kameran eller bakom. 

du och zara larsson är sjukt lika varandra, är ni släkt på nå viss? jag är ett stort fan av zara larsson!! :) Haha, nej jag är inte släkt med henne.

När fyller du år? Jag fyller år 21 februari. 

 


Kommentarer

sv: Jag förstår :)

söt hamster :) jag har haft råttor:)

vilken fin blogg och sånt här är alltid kul att läsa :)

Super fin blogg! Kolla in dagens tips på min blogg, skulle bli super glad! :)

Sv: Va härligt att höra ! :D

kul att läsa!

sv förstår det :(

Känner mig lite okunnig nu... Men varför heter det guldhamster om den inte är guldfärgad? haha..

Så söt hamster!

Svar: Ja.. nästan äckligt! ♡

Sv: Låter bra det :)
Bra svar på frågorna :))

jag har sammanlagt haft 21 :) mysiga djur men blev allergisk

Min favoritserie är också Gossip girl, jag är på säsong 3 nu :D

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: