oncontextmenu="return false"

Fredag!

Fredagar då jag är ledig borde jag lägga lite tid på bloggen. Men eftersom jag fått engelska läxa, så har jag pluggat med det. eftersom jag är så klantig och inte börja i noggorlunda tid..
 
Nu på kvällen var jag på hundträningen, skulle fotat. Men, eftersom ljuset är så himla dåligt blev bilderna bara dåliga och jag blev irriterad. Imorgon ska jag iväg på öppet hus på 4H med en kompis. Inte vart i stallet på 2 veckor, så ska bli kul. 
Dags för mig att dejta min kudde nu, godnatt. :)
 
 

Kommentarer

vad fin bild!

SV; Härligt! Allt bra med dig idag?:)

fin bild!

sv; tack så mycket :D

Sv: Det var så lite så :-)

vi hade en grym kväll igår :D vad ska du hitta på idag? :d

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: