oncontextmenu="return false"

Din kost.

När man tränar ett det en bra grej att hålla koll på vad man stoppar i sig.
Det jag har gjort eller försöker med är att ta bort godiset. Jag har bytt ut godiset mot nötter istället, mjölkchoklad till mörkchoklad. Oftast så hoppar jag potatis, pasta och ris. Men det är inte speciellt lätt i skolan, jag måste äta ordentligt med mat annars orkar jag inte skoldagen. Jag försöker äta mycket frukt, och mycket mat med långsamma kolhydrater.
 
Det ni ska undiva att stoppa i er är bland annat vitt bröd, vit pasta, majs, glass, godis, läsk, chips, kakor och det finns en hel ös med en massa annat ni inte borde stoppa i er, men jag orkar verkligen inte rabbla upp allt. 
 
 
 bilder we♥it. 

Kommentarer

Åh vad gott det såg ut med all frukt!
SV; Jo det är okej! Är du taggad inför skolveckan?

Gott!
Sv. Håller med!

bra inlägg! :)

Sv. Detsamma! Bloglovinsbyte kanske? :)

Sv: Det står att jag följer dig redan haha. VI gjorde nog bloglovinsbyte när jag hade www.hjjonsson.blogg.se. :D

Sv: Oj, ja då var det ju lika bra! Han fick ju ändå ett väldigt långt liv! :)
Händer idag då? :)

Gillar du och träna?:)
SV: Nä inte jag heller skulle hellre vara ledig några dagar till! Går du på gymnasiet?:)

Sv. Hehe, jag har bytt bloggportal så du får gärna följa nya blogg isätllet! :D

SV: Jag tycker också mycket om och träna! Hur tränar du?:)
Jag går också första året! Vilken linje går du?:)

Bra inlägg! :D

Hallådär!
Jag är med i en tävling hos IMSO där jag har designat två egna tröjor, om någon av mina tröjor vinner kommer den att massproduceras! :) Det skulle verkligen vara en dröm för mig eftersom att jag har designat tröjor som jag absolut skulle bära även om det inte var jag som hade designat den själv, det är bara ett + i kanten och lite extra coolt ;)

Här är iallafall länkarna till tröjorna. Kika gärna på dom om du har lite tid över och lägg gärna en röst på dom om du tycker dom är fina! :)

"RihannaCara" http://pops.imso.com/sweaters/1250
"Army of Chanel" http://pops.imso.com/sweaters/1264

Tack på förhand!
Psst!, lämnar du din mailadress samt skriver vilken tröja du röstade på (eller om du röstade på båda) och vilket nummer du blev i en kommentar hos mig så är du även med och tävlar om ett presentkort på 500kr hos smartbuyglasses.se :)

gott :D

sv; tack så mycket! :)

Brukar du gymma? :)

Bra tips, man måste tänka på att äta bra om man vill ha resultat av träningen :)

idag så blir det träna sen hem och så ska jag fixa lite på bloggen :)

gott!

Ja gjorde jätte ont :(
Ja de var kul :D

sv; tack så himla mycket! :)

Tack :)

Bra tips! Du har ingen sida där man kan se mer vad man inte bör proppa i sig när man tränar? Funderar på att börja träna nämligen så kan va bra med massa tips ^^

sv: det lät ju som en helt underbar söndag!
Själv har jag hitills hunnit vara i stallet och arbeta med lite uppgifter från min coach.. Och det "roligaste" har jag sparat till sist.. städa. Fy så tråkigt!

SV; Åh jag funderade på att ta media men valde sam efter allt, är det en bra linje?:)

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg en vinnare är nu lottad så gå in och se om de blev du eller passa på att anmäla dig till den nya tävlingen :)http://www.domkallarmighannes.com/2013/09/veckans-blogg_22.html

kram

intressant inlägg:D

Sv: Jag håller med! Allt utom vintern är bra :)

jaa :( vad har du gjort idag då? :)

Tack så mycket för svar!

Hittills verkar jag göra rätt iallafall, förutom läsken och colan osv :P
dock svårt å låta bli att ta en burk cola lite då å då hehe.

Hittar du på annars ikväll då? :)

-just nu har jag precis ätit lite och nu svarar jag på kommentarer och kollar på tv bara! bara myskväll :)

åh vad gott det ser ut :D
Kram!

Sv: Visst är dom :D

sv: haha eller hur ;)

Händer i veckan då? :)

SV: så bra att du är nöjd! Har du några ideer om vad du vill jobba med i framtiden?:)

Finns mycket man "inte" ska proppa i sig men svårt att hålla alla gånger. ^^

hej hur mår du idag ? :)
kram!

sv; Åh okej :D jo jag brukar gymma!

Jag har varit på jobb coch och nu ska jag snart träna :)

vad bra tips :)

Åh vill träna på riktigt men är fortfarande lite sjuk så kan inte börja, hur brukar du träna?? :)

Hehe Ja, det fungerar :)

sv; åh tack!! :)

sv: Ja det vore kul! Fotar du mycket nu?:)

Ja, haft det sååå bra - trist att vara tillbaka i sverige bara :()

Veckans blogg är avgjord!
Kika in på bloggen för att se om du är en av vinnarna!

-ja träningen med boxning är hur kul som helst, men själva saken, boxas, begär mer :) Och träningen är hur bra som helst också! :)

Veckans bloggar är utsedda!!
Kika in för att se om just DU vann och om inte, hoppas du är med och tävlar någon annan gång igen!!
Kram!
http://mirramarika.blogg.se/2013/september/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Veckans bloggar är utsedda!!
Kika in för att se om just DU vann och om inte, hoppas du är med och tävlar någon annan gång igen!!
Kram!
http://mirramarika.blogg.se/2013/september/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Veckans bloggar är utsedda!!
Kika in för att se om just DU vann och om inte, hoppas du är med och tävlar någon annan gång igen!!
Kram!
http://mirramarika.blogg.se/2013/september/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Bra inlägg :)

Tack för all inspiration! Jag har precis lagt ut ett par bilder från en fotografering jag hade för någon vecka sedan, skulle bli väldigt glad om du tog dig tiden och gav mig lite ärlig kritik på de :)

En typiskt måndag alltså :)

Sv: Tack!
Kram :)

Man behöver inte undvika någonting, bara äta i måttliga mängder. Så tråkigt att behöva undvika allt gott, man lever ju bara en gång. Men om man vill ha ut mycket av träningen så är dina tips väldigt bra. Dock väldigt tråkigt. :/

sv: tack så mycket!:)
Vad tycker du bäst om och fota?:)

Underbara bilder <3

Klicka gärna in på min blogg och skriv en eller två frågor i frågestunden jag har just nu. Skulle vara jättekul! :)

Haft en fin kväll annars hoppas jag <3

Sån inlägg är roliga! :)

Sån inlägg är roliga! :)

Sån inlägg är roliga! :)

Sån inlägg är roliga! :)

Sån inlägg är roliga! :)

Helt rätt :) själv äter jag paleo

Bra inlägg :)

Bra inlägg :)

Bra inlägg :)

Sv: härligt! :)

Gillar dina såna här inlägg. Du borde skriva mer sånt.
Sv: ja det stämmer! Allt bra annars? :)

Gillar dina såna här inlägg. Du borde skriva mer sånt.
Sv: ja det stämmer! Allt bra annars? :)

Kan inte du ge tips på träningsmusik som motiverar dig å får dig att ge mer?
Dim blogg är så bra, men uppdatera bättre. Snäääälla!

bra inlägg

bra inlägg

bra inlägg

bra inlägg

bra inlägg

bra inlägg

bra inlägg

bra inlägg

bra inlägg

bra inlägg

bra inlägg

Läst det här ovanför? ↑

bra inlägg

.

.

.

roligt att läsa

roligt att läsa

roligt att läsa

roligt att läsa

snygga bilder

snygga bilder

snygga bilder

snygga bilder

snygga bilder

snygga bilder

snygga bilder

snygga bilder

snygga bilder

snygga bilder

snygga bilder

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: