oncontextmenu="return false"

Detta visste ni inte om mig..

.. jag verkligen avskyr när folk härmar eller kopierar saker jag gör och skriver.
.. skulle jag vinna 10 miljoner eller mer, skulle jag köpa hästar, bostad, bil, fotostudio och en massa mera.
.. jag saknar min älskade farfar väldigt mycket och jag hade väldigt svårt att fatta att han inte fanns mer i början. 
.. jag skulle vilja klara av å hoppa 90 cm/1 meter i hoppning. 
.. Sedan jag var sjuk har jag tappat all träning och motivation. 
 
 
 
 

Kommentarer

Fint

Fint

Fint

Fint

Fint

Fint

Fint

Fint

Fint

Fint

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir :) Ska du hitta på något skoj idag? =) Kram!

Jättefin bild, håller med den första hehe!

Fin blogg! var gärna med i min veckans blogg! :)

bloglovinbyte?

Fin blogg! Vad ska du göra idag? :D

Håller med dig om den sista, det är så trist..

Hoppas du får en trevlig söndag!♥

sv: Nej tyvärr varit jätte sugen på och läsa den men aldrig tagit tag idet. Så den är verkligen läsvärd med andra ord?:)

Hej vilken fin blogg du har:)
Kika gärna in på min nystartade blogg :)
/wilma :)

sv: men då är det ju verkligen bra jobbat! :) Och jag tror definitivt att du kommer klara av att hoppa 1m bara du fortsätter ta det lugnt :)

Hemskt att sakna en person så mycket :/ Och det värsta är, att alla säger att det går över. Men det gör ju aldrig det. Man saknar hela tiden. <3

sv; Känner samma sak med att ha tappat all motivation för träning sedan ajg blev sjuk. Mne ska ta tag i det när jag kommer hem ifrån Hong Kong på torsdag :)

Nu har jag dragit en vinnare av veckans blogg på min blogg. Kika in och kolla ifall det var du som vann. Annars får du gärna anmäla dig igen! :)

Det är så sjukt jobbigt när någon bara tar ens material. Utan att be om det liksom!

Hej! nu är dagens blogg avslutad! Kicka in i bloggen och se fall det var du som vann om inte anmäl dig då igen i samma inlägg! 3 nya vinnare varje dag! Kram Lycka till! http://www.nattstad.se/annsoh/dagens-blogg-74---avslutad---anmal-dig-i-10218291

Tråkigt med din farfar! Vet hur det känns :'(

Hur många läsare har du per dag ungefär?

Tråkigt med din farfar! Vet hur det känns :'(

Hur många läsare har du per dag ungefär?

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg en vinnare är nu lottad så gå in och se om de blev du eller passa på att anmäla dig till den nya tävlingen :)http://www.domkallarmighannes.com/2013/09/veckans-blogg_30.html

kram

Svar: Tack så mycket! :)
Hoppas att du fått en bra start på veckan!
Kram :)
(ledsen för ett sent svar)

-jaså okej? :) Ja boxning är kul, verkligen, men det är också väääldigt hårt! :)

sv: låter som en riktigt bra plan! Hoppningen är ju alltid viktig att hålla igång tycker jag, det är svårare att tappa känslan och rytmen i hoppningen än i dressyren tycker jag :)

usch vad lång tid det har gått! Ibland blir man nästan chockad när man tänker på alla år som flyger förbi utan en viss person i sitt liv.. För det känns alltid som förra veckan man miste den. :/

Sv: Tack så jättemycket ! :D

sv;
Aaah, alltså ska man liksom försöka ta det som en komplimang då eller? Nej, förstår att det inte känns som det. Det är ju inte schyst :(

Fin bild!

Hej! fin blogg! :)
Besök gärna min nya blogg www.mymakeupbag.blogg.se
där kommer jag skriva,tipsa,visa och reccensera smink och hudvårdsprodukter! :) Kram!

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: