oncontextmenu="return false"

Csenge 25/9

Kan bara börja med att tacka för alla kommentarer jag fått ang mitt förra inlägg, blir så himla glad! 
 
I onsdags red jag Csenge, själva uppvärmningen gick bra. Hon vart lite seg och ville inte riktigt. Men när vi började komma på hindrerna, blev hon taggade och ökade takten. När vi kom på 70 cm hindret, så kollade jag jätte mycket på det när jag skulle lagt en volt. Csenge sprang mot hindret, jag försökte stanna men hon hoppade ändå. Jag var helt omedveten så jag ställde mig inte alls upp. Vi skulle komma igen, men då tvekade jag. Det såg så fruktansvärt högt ut, så jag bad min ridinstruktör sänka 10 cm. Jag trodde hon sänkt hindret, men icke sa nicke när jag hoppat det. Hon tog mina galoppfattning bra, hon lyssnade på mig och var allmänt duktig. Jag är super nöjd över detta passet verkligen! :D
 
 
 
 

Kommentarer

åh så fin!!

sv; Vad kul! Det var så länge sedan jag satt på en häst och saknar det verkligen :(

-ja :D fast alla våra träningspass är härliga! :)

vad har du för dig? :)

fin bild :)
Allt bra?

Det är bara bra :)
Görs? :)

fin blogg kolla gärna min :)

fin blogg kolla gärna min :)

SV; Han tackar så mycket ;)

Hej! Jag heter Linn och jag gillar att vara med mina kompisar och att dansa! Skulle betyda mycket om du tog en titt på min blogg och slängde in en liten kommentar! Kram

Hej!
Jag har en tävling på min blogg med mycket enkla regler, skriver du mest frågor till min frågestund vinner du en länk och visst är det kul med lite nya besökare?
Du hittar inlägget här:
http://mirramarika.blogg.se/2013/september/fragestund-tavling.html#comment
Ha en bra fredag och trevlig helg!

hej undrar i fall du kanske vill göra länk byte eller bloglovin byte ? Jätte fin blogg du har! Kram :)

DELTA gärna på min tävling där 3 vinner en varsin GOODIEBAG! Tävlingen hittar du på min blogg

Kul att kommentarerna uppskattas, däribland min hihi ^^

sv;
Yesyes, håller med! Den med Jason Derulo går verkligen på repeat här.

Hej! Jättefin blogg du har!
Kul att det gick så bra på ridpasset! Faktiskt bra att din ridinstruktör inte sänkte med 10cm, för då TROR man det. Fast det inte är så. Och det betyder ju bara att din ridinstruktör vet att du klarar det hindret, kul! :D

Kika gärna in på våran blogg, TLryttarna, och säg vad du tycker om den! :)
KRAM! //TLryttarna

-ja det ska bli underbart kul! :D

sv: Ja men visst, om boken är dålig så är det jätte trögt och läsa. Har du någon favorit bok?:)

Jag blev nummer 61 tror jag ;) Kram!

Veckans blogg är avslutad nu! Kika in och kolla om det blev du, om inte kan du alltid anmäla dig till nästa vecka istället! :)

Grattis! :)

Grattis! :)

Du är så duktig vännen!

Du är så duktig vännen!

Du är så duktig vännen!

fin bild

fin bild

fin bild

fin bild

sv; Åh, varmt tack! Kram

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: