oncontextmenu="return false"

Att träna ensam eller med någon. #2

 

 

 

 bilder we♥it.  

 

Tycker du det är tråkigt att träna själv? Hittar du inte riktigt din motivation till att träna ordentligt ensam?

Jag har alltid tyckt det varit svårt att träna själv, har aldrig hittat motivation till att träna ensam. Jag tränar hellre med en kompis än själv. Har du ingen kompis att träna med, träna med ditt syskon, din pojkvän/flickvän, dina föräldrar, din kusin, vem som helst.Eller varför inte unna dig och gå på träningspass i grupp, som tex spinning, zumba, cirkel träning etc.

Genom att träna med någon, så får ni oftast inspiration av varandra, ni kan peppa och berömma varandra. Ni får så mycket hjälp genom att träna med någon. Jag lovar er, när ni tränat ett tag med någon, så kommer ni hitta eran motivation till att träna själv, låt det ta sin tid och ge dig fasen på att du ska fixa ett ordentlig träningspass helt själv! 


Kommentarer

Håller med, roligare att träna med någon! :D

Sv: tack så hemskt mycket !! :D kram! Hoppas att allt är bra med dig ! :)

Åh, översta bilden. Så fin!

Bra tips. :)
Allt bra?

ja visst är han söt, han är en pomeranian :)

Bra tips! Och dom bilderna var så jättefina!

Sv: Nej inte än! Jag har tränat före sommarlovet men ska träna igen snart men måste bli frisk först bara hehe! :D

Ja verkligen, super gott! :)

Bara bra. :) Krya på dig. :)
Händer idag då?

sv: Kul att du tycker det! :)
usch, jag är också sjuk! Dock så har jag ingen feber utan är bara genomförkyld..
Du får krya på dig :)

sv: javisst e det :D

jag tränar faktiskt bäst när jag är helt själv på gymmet:)

haha jag är tvärtom gillar och träna själv, om jag tränar med någon annan tycker jag bara det är jobbigt och irriterande xD

håller absolut med, träna ensam är riktigt tråkigt men när man är med någon är det underbart :D

Sv: Tack så mycket! Gillar också den bilden mest :)
Hoppas du får en bra dag! :)

Jätte cool bild!

Sv: ja precis :D

Hahah den första bilden var ju riktigt härlig!

Sv: tack för frågorna skriver när svaren är
Uppe blir skriftligt eller videoblogg :)

Sv: detsamma :D

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga sommaruppsättningar och nya trender!

Välkommen!

hehe ja det är underbart med träning :)

SV: tack! Vad kul att du tyckte det!
Varmt välkommen tillbaka :)

sv: ja den har varit lärorik! Blev diplomerad hårolog idag :-) så dagen har varit utmärkt!

Åh! Är ganska ny i min stad och känner inga som tränar där jag tränar. Så synd verkligen. Ibland har min pojkvän tid att träna med mig men han spelar fotboll ganska ofta så då får jag träna själv.. Kanske ska man sätta upp en kontaktannons på gymmet? Haha...

träna med kompisar är jätte kul :D

ja jag älskar det :D gör det så ofta jag kan!

haft en bra dag? :)

Intresserad av träning & motivation, kika in hos mig ;)

ja visst är han söt :D

Vad hittar du på nu då? :)

sv: det var det verkligen! så mer om det kommer du att få läsa om imon

Sv: ja :D

Vad gör du nu då? :)

Okej kul :) samma som mig då.

jag tränar i stort sett alltid själv, handlar mycket om disciplin & vilja :¨)

sv ja det är ju det!! :)

sv: tack :)

sv: krya på dig! :)

Det är rätt kul att träna med någon... Brukar vara skönast så på simträningarna :D

tackar tackar sötnos! :D

Vilken härlig inspiration :-)

- ja verkligen :)
åh tack ❤
ha en fin kväll!

Sv: Ja, allt är bara bra med mig! Hur är det med dig själv? :)

Ja verkligen :)

Sv: Tack så mycket! :)
Hur är det med dig?

- Visst är den bra :)
Btw, fin blogg! Allt bra med dig? ^^

Vad har du gjort idag ?:D

sv: så lite så :)

haha tvärtom för mig..
tränar jag ensam kör ja 100%, tränar ja med någon så pratar vi bara!

det är bra med mig :)

fin blogg du har!

sv: jag tränar ofta spinning, då känner jag verkligen att jag tar i så mycket jag kan och får ut det mesta av träningen :D

sv: ja det va de verkligen :) kram

Sv: Vad roligt att du är med i veckans blogg. Jag säger till när jag har dragit en vinnare. Lycka till! :)

sv;
Jaa verkligen, simmar du nånting? ^^

sv;
Jaa verkligen, simmar du nånting? ^^

Bra när man kan motivera varandra :)

Åh Gud vad tråkigt, hoppas du blir frisk snart ! :(

sv: Ja, fast självklart är det kul de gånger jag tränar med sambon också:)

sv: tack! ha en fin dag :) kram

Verkligen hatar att träna själv! Ingen att prata med under tiden, ingen som peppar en att göra det där som man inte skulle orkat om man var själv osv. Tränar jag själv så tappar jag helt och hållet motivationen..

Träna tillsammans med någon är ju bäst! Då har man ju någon att prata med under tiden! :) Sen kanske man har en bra kompis som är duktig på att motivera en :)

Tar ut min egen tid på träning, tycker det är jätte skönt att träna själv, men vissa dagar behövs verkligen sällskap! :D

Tack för berömmet

Jag tränar oftast tillsammans med någon för då måste jag ta mig till gymmet för att inte ''svika'' hen. Men tycke räven om att träna själv

Läst det här ovanför? ↑

Läst det här ovanför? ↑

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: