oncontextmenu="return false"

Reload. - Lördagsmusik.

 

Kommentarer

SV; Tack så jätte mycket =)

Åh vilken fin blogg du har! Såg att du rider, har du egen häst eller rider du på ridskola eller något? :)

sv; Aha! Ja det har jag, fick han ungefär för ett år sen nu.. :)

Go

Go

Bra låt :)

Bra låt :)

Bra låt :)

Snääälla uppdatera mer!

uppdatera

uppdateramer!!!

uppdateramer!!!

uppdateramer!!!

Uppdatera mer med bilder från din vardag!

Uppdatera mer med bilder från din vardag!

Uppdatera mer med bilder från din vardag!

Uppdatera mer med bilder från din vardag!

Uppdatera mer med bilder från din vardag!

Uppdatera mer med bilder från din vardag!

jag vill du skriver mer träningsinlägg också. dem är så braaaa! älskar din blogg så mycket <3 <3 <3 <3

Den är riktigt bra!

sv: spännande! Vad var det för tema? :)

hehe ja det var det också! ^^

Ja riktigt bra, gillar låtar man inte kan sluta lyssna på! :)

Ja det är hemskt, det är barn, de skall inte behöva utstå sånt, så vi måste ta ställning och göra det till en svensk lag!

*svar:* Det är väldigt gott också, det är en banan och hallon smoothie :)

nej verkligen inte. De skall få en bra start på livet! Det är varje barn värda!

Lade till dig på bloglovin, blev nr 64

Ja vi vuxna måste agera för barnen, de kan inte alltid föra sin talan! :/ Så vi måste ta ett steg och skriva under på detta så regeringen i Sverige gör vad vi kan för hjälpa de utsatta barnen!

*svar:* Japp :D
Va göru? :)

ha en fin dag sötnos! :D

Ja det är sjukt kul faktiskt! :D

Nu är vinnaren utsedd i min helgensblogg!
kika in och kolla om det blev du! Tack för att du deltog!! :)

Fin blogg du har, kolla gärna in hos mig! Skriver mycket om träning/kost/hälsa/kärlek & ett ungdomsliv! Ha en bra söndag!

Fin blogg du har, kolla gärna in hos mig! Skriver mycket om träning/kost/hälsa/kärlek & ett ungdomsliv! Ha en bra söndag!

Nu är vinnaren i Veckans Blogg utsedd. Kika in på bloggen och kolla om du vann. Om du inte vann denna gång så kan du anmäla dig till nästa omgång redan nu :) Lycka till.

Tack!:D

sv: tack! Kul att du gillade inlägget! :D
Senare ikväll kommer del 2 upp;)

Men om du valde hundar så måste du ha fått massa fina bilder? :)

Älskar hästbilden i headern!

Jag har en tävling/ give away på min blogg där man kan vinna 100:- på idiwa.se. Skulle bli glad om du ville vara med!
http://melaniebjorlin.blogg.se/2013/october/give-away-tavling-idiwase.html#comment

*svar:* Sitter och vilar ryggen, har väldigt ont :(

Reload <3
Trogen sommarfavorit!

Härlig bild! =)

Bra låt :D

Vad kul att du vill vara med i Veckans Blogg. Jag kommer slumpa fram en vinnare på Söndag, lycka till :)

Del 3 är uppe! :D

Älskar den här låten! Och åh vad Gabriel gjorde den bra i Idol i fredags!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: