oncontextmenu="return false"

Lördagsmusik.

 

Kommentarer

Sv: Tack! Och detsamma! :D

Bra låt!

Riktigt härlig sommarlåt! :)

Go låt!
sv: vad gör du då?:)

det blir att se film och bara mysa, vila upp sig till nästa helg :D

sv: roligt, jag svarar på kommentarer. Några planer för imorgon?

Så fin blogg du har! :)

hehe ja :d

Hej! Vilken fin blogg!!
Är det bra med dig? :)
kram mandiie

- Åh tack så mycket! :)

-haha ja :D

vad har du för dig just nu då? :)

sv;
Blir nog en halloweenfest, umgås med min syster och kusin som kommer komma på besök, umgås med vänner, träna och slappa :D Själv då?

bra låt :)

sv: ja de va mys:)

Fin header :D

ja men visst är de en bra låt :D

Bra låt!

- vad kul att du blev glad! :)
Använda du kamera till bilden i headern?

vad har du gjort idag då? :)

Gott sväng i låten. Kul att lyssna, den har jag inte hört förut.

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

- ja absolut!
händer imorgon?

- Aha, väldigt snyggt!

Fotas av en fotograf! Åh så kul, önska jag också kunde få vara med om det, vore VÄLDIGT häftigt! :D

Hoppas bilderna blir riktigt bra!

Sv: Toppen, håller tummarna för att jag vinner då! ;)
Förresten, såå fin & höstig header :)

- ja absolut, haft en härlig dag?

Go låt!

Go låt!

- vad bra :)

Sv: Åh ingen orsak!
Hoppas du haft en bra helg, kramkram

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: