oncontextmenu="return false"

Lady 2 okt

Igår red vi ut. Jag tyckte inte alls det gick bra. Jag har aldrig ridit ut på Lady innan. Spände mig väldigt mycket, det gjorde att hon ökade traven och började protestera.Vi travade ganska mycket eftersom vi hade travintervaller, vissa gånger så blev det galopp bara för hon ville springa. Försökte verkligen hålla inne henne och göra halvhalter men gick åt skogen. Men utan att tänka mig för så råkade jag röra skänkeln emellan åt.
Eftersom Lady är en väldigt känslig häst, och stressar lätt upp sig, så ökade hon direkt. Hela passet gick verkligen urkast. Inte alls nöjd. Men jag ser framåt, det kommer gå bättre pass nästa gång! 
 
 
 
 

Kommentarer

Fin bild :)
haft en bra dag?

fin bild! :D

Jobbigt att det gick dåligt men jag hoppas det går mycket bättre nästa gång du rider ut på Lady :/

ha en fin fredag!

Det går nog bättre nästa gång, man får ta några gånger och lära sig hur hästarna fungerar under olika situationer eller hur?? :)
sv; Tack så mycket!

sv: du med!
fin bild :)

Sv: Tack så jättemycket! Ja det borde du, den är super :) kram

sv: En blandras hihi. Bichon frise, lhasa apso, border collie, springer spaniel och dvärgpudel ;)

fin bild :)

sv; Ja ponnyer kan vara väldigt annorlunda ute jämfört med inne. Men det kanske var för att det var kallt elelr någonting men vad vet jag :)

Svar: Tack! :)

Snygg häst!

Svar: Tack! :)

Söt häst

Fina ni är :)

Snyggt!

Snyggt!

Åh, så fin :-)

sv. Tackar!!

fin bild!

fint

fint

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: